ja igen, de hogy miért is hoztam fel. szóval mostanában nézegetem az I szív Pécs által kirakott jawdropping képeket, és most találtam ezt a két minőségben abszolút 140%-os kampány videót, így már nem mehettem el mellettük szó nélkül. de furcsa, hogy pl a 2. videó, ami a gazdaság élénkítéséről szól kiemeli hogy mennyit utazik egy gyümölcs, de egy nyamvadt szóval nem említi azt hogy a termékek ilyen távolságú szállítása mennyire környezetszennyező és mennyivel környezetbarátabb a lokális forrásokból beszerzett árú. szal én hozzátettem volna legalább valami lábjegyzet szintjén, hogy nem csak gazdaságosabb, egészségesebb, hanem még környezetbarátabb is. de úgy látom hazánkat egyelőre a gazdaság jobban érdekli mint a környezettudatosságra nevelés (ami nem utolsó sorban baromi gazdaságos). na nembaj, majd nemsokára én kerülök ezekbe a székekbe és lesz nemulass! ahogy Gandhi mondta: "Be the change you want to see in the world!"
Itthon a legjobb:
Magyar termék:
mellesleg ezt a videó készítési technikát MEGAKAROM TANULNI! úgyhogy aki tudja hogy mivel készült az dobjon vmi infót! :D
"Be the change you want to see in the world!"
VálaszTörlés- Like, (Bazsa)