2011. december 19., hétfő

szeretlek magyarország?

durván profi emberek ültek a "szerettessük meg a magyarokkal Magyarországot még jobban" kampány vezetői székeibe. jó dolog hogy a hazai gazdaságot erősíteni próbáljuk, mind termelési, mint turisztikai szinten és ez az egész egy baromi jó dolog, de nem tudok szó nélkül hagyni egy tényezőt, hogy egy bizonyos társadalmi csoportnál már ez átlódult a ló túl oldalára. és néha értelmiségi emberektől hallok olyan durva nacionalista nézeteket, hogy az agyam eldobom, hogy semmit se tanultak a történelemből. mindenesetre remélem sikeres lesz ez a kampány, és beindul egy határokon belüli erős hazai gazdaság, ami utána az exportunkat tudja növelni, és így a harmat gyenge forintunknak az igazi haszna is előkerül.

ja igen, de hogy miért is hoztam fel. szóval mostanában nézegetem az I szív Pécs által kirakott jawdropping képeket, és most találtam ezt a két minőségben abszolút 140%-os kampány videót, így már nem mehettem el mellettük szó nélkül. de furcsa, hogy pl a 2. videó, ami a gazdaság élénkítéséről szól kiemeli hogy mennyit utazik egy gyümölcs, de egy nyamvadt szóval nem említi azt hogy a termékek ilyen távolságú szállítása mennyire környezetszennyező és mennyivel környezetbarátabb a lokális forrásokból beszerzett árú. szal én hozzátettem volna legalább valami lábjegyzet szintjén, hogy nem csak gazdaságosabb, egészségesebb, hanem még környezetbarátabb is. de úgy látom hazánkat egyelőre a gazdaság jobban érdekli mint a környezettudatosságra nevelés (ami nem utolsó sorban baromi gazdaságos). na nembaj, majd nemsokára én kerülök ezekbe a székekbe és lesz nemulass! ahogy Gandhi mondta: "Be the change you want to see in the world!"

Itthon a legjobb:



Magyar termék:



mellesleg ezt a videó készítési technikát MEGAKAROM TANULNI! úgyhogy aki tudja hogy mivel készült az dobjon vmi infót! :D

1 megjegyzés:

  1. "Be the change you want to see in the world!"
    - Like, (Bazsa)

    VálaszTörlés