2011. december 6., kedd

mikulás kommandó - a Sapkás

már nem is emlékszem hogy jött az ötlet, de kitaláltuk, elterveztük, megcsináltuk! December 6.-ára virradó reggel lepjük meg Pécs polgárait, hogy a pécsi szobrok nagy részét mikulás sapkába öltöztetjük. (Továbbiakban rövidítve: sapkázás)


izgalmas volt. a szervezést egy kedves lányra bíztuk, mivel nekünk elvileg baromi sok dolgunk volt. nem szólt, de sejtettük, hogy nem tud majd foglalkozni a lebonyolítással, szóval a kezembe vettem az irányítást. facebook esemény, sapka beszerzési ötletek, útvonal tervezés. találtunk is egy oldalt, ahonnan lehet rendelni, hát nosza, akkor dobjunk be a kosárba egy 40 db-ot! adatok megadása, rendelés elküldése, még egy üzenet is hogy irgum burgum, itt legyenek hétfő estig!!négy! hátra dőltem és vártam hogy jönnek majd a sapkák, kifizetem és hawaii dizsi rock&roll. 


hétfő van. eddig még semmi hír a sapkákról, zuhog az eső, az emberek sorra mondják le az estét. katasztrófa a láthatáron. nézzük minden rendbe van-e a rendeléssel. OMFG!?!?! rossz telefonszámot adtam meg, és a kapucsengőn sem az én nevem szerepel!! mivan ha már hazafelé tart a futár? pánik gomb kikapcs, telefon elő. felhívom a céget hogy elmagyarázzam mi a szitu, lediktálom az új számom, kirakom a nevem a csengőre. remény mód bekapcsol. 

17:30 - sapkák sehol, eső erősödik. mi tévő legyek? üssekő, sapkát kell szereznem! felöltöztem és útra keltem hogy szerezzek sapkát. 2500 Ft-ért szereztem 5 gigantikusat és 5 átlagos méretűt közel 1 óra alatt, majdnem 8 boltból. a belváros hivatalosan is elsapkátlanodott. be a kocsiba, haverommal kiszáguldunk tescoba. itt sincs sapka. mit fogunk csinálni? "várj koma! csörög a telefonom!"

- Csá! Megjöttek a sapkáid!
- Pénz itt és itt. Azonnal megyek!

50 sapkát szereztünk 10.000 Ft-ért, és még csak most indult az este! eső lejjebb hagyott. összeszedem haveromat és megyünk a találka helyre. várunk és várunk. 1-ig vártunk a többiekre, majd neki kezdtünk az akciónak.

tudásközpont - 48as tér - búzatér - aradi vértanúk - barbakán kert - szit - széchenyi - zsolnay - galambos szobor. közel 45 sapkát szórtunk szét 3 óra alatt. lehunytuk a szemünk és vártuk az emberek reakcióját.

meg kell hagyni, ekkora felkapásra nem számítottunk. a közterületesek leszedték majdnem az összes szoborról a sapkát, majd mikor a főpolgármester megtudta a hírt, szólt hogy tegyék vissza legalább a zsolnay szoborcsoportra. hagyományt akarnak csinálni belőle. majdnem az összes hírportálon megjelentünk, benne voltunk a déli m1-es hírekben és ma interjút adunk a trubadúrnak. well played guys! a következő megmozdulások már tervben! még visszatérünk!

Páva Zsolt polgármester facebook postja
BAMA.hu cikk - a képeinkkel
MTV híradó déli kiadás (15:18-tól)
Trubadúr cikk
FN.hu cikk / FN.hu facebook kép
Híradó.hu cikk
Pécsinapilap cikk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése