2012. augusztus 2., csütörtök

we live in a world full of brands

ma zuhanyzásnál 75%-ban Unilever termékeket használtam. bár lehetett volna más az arány is, ha nincs kifogyva a P&G-s samponom (Head & Shoulders), vagy a Sarantis tusfürdőm (STR8) ...

de jah, szóval Amodent fogkrém, Axe tusfürdő, Baba sampon. mind Unilever. ja meg volt DM-es fogkefém, de az meg ugye SPAR tulajdon. és akkor hova vándorolt a pénzem?


update:

és akkor hogy már a reggelim se maradjon márkák nélkül: a melegszendvicsembe Unilever (Vénusz) vajat kentem volna, de mint kiderült csirke volt benne, így kivettem egy másik vajat, ami úgyszintén Unilever (Rama). Beleraktam utána a Tesco-s kolbászt és a Spar-os sajtot.... majd a végén lelocsoltam Unilever-es ketchuppal (Globus). de szerintem a mellé pucolt karalábé magyar :) szóval hova vándorolt a pénzünk?

és a pofátlanság netovábbja, hogyha beírod a Google-be hogy Unilever.hu akkor fizetett hírdetésnél kidobja a P&G oldalát. ez bizony vérre megy! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése