2011. november 14., hétfő

mw3

végeztem. 4:52 játékidővel, 2x fagyott ki. összefoglalva olyan volt ez, mint egy jó beszólás: rövid, tömör, de üt!
a játék sajnos letehető, de azért könnyen beáldoztam neki egy hétfőt. hogy őszinte legyek a modern warfare 2 kicsit jobban tetszett, sokkal intenzívebb volt a story. itt meg epikusabb, de ez a folytonos üldözés kicsit egysíkúvá tette.
mondjuk amikor ledőlt az Eiffel-torony, akkor rendesen kerestem az államat valahol a 3. emelet környékén, de mindenesetre tényleg többet vártam tőle. főleg, hogy amikor elindítottam a valahanyadik mentéstől és kiírta, hogy 48%, betöltött a küldetés és éreztem, hogy ez most nagyon kámeháme lesz, akkor így kicsit gyermeki remény töltött el, hogy "úúúúúú, még ezután is jön egy csavar és nyomjuk tovább?!?!?!" de nem, a vége az a vége :(

de azért ihaly-csuhaly, megérte végig durrantani európán :P



de tényleg többet vártam a sztoritól, főleg mennyiségben egy ilyen marketing kampánytól :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése